23 Şubat 2012 Perşembe

Blog’uma başlarken…


Merhaba,
  Ben Marmara Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği öğrencisi Alperen İNAL olarak kendimi tanıtma faslını uzun tutmak istemiyorum.Zaten günler geçtikçe beni tanıma fırsatı bulacağınızı düşünerek aklımdakileri yazıya dökmeye başlıyorum. Uzuuun zamandır böyle bir işe girişmek istiyordum aklımda olmasına rağmen bir türlü başlayamamıştım ama sonunda başardım.

   Evet aklımdakileri yazıya dökmekten bahsediyorum.Gerçekçi olmak gerekirse ne ilkokul yıllarımda nede lise de bir günlük tutmuşluğum yada anı yazmışlığım yoktur bir kenara.Hani ilkokulda günlük tutma alışkanlığı kazandırmaya çalışılır ya çocuklara ben hep uzak durmuştum bu tavsiyelere:) Şimdilerde ise keşke o zamandan gelen böyle bir alışkanlığım olsaymış diyorum ve başlıyorum yazmaya…

   Zaman buldukça, elimden geldiğince yaşadıklarımı anlatmaya, karşılaştığım şeyleri ve tecrübelerimi paylaşmaya çalışacağım.Bu süre zarfında sürçi-lisan edersem affınıza sığınıyorum.Şimdilik giriş yazımı noktalamak istiyorum en yakın zamanda tekrar görüşmek üzere..:)

4 yorum:

  1. İlk yorumu yapan ben olayım istedim :))

    Alperencim ben hep yazmayı severdim ama pek bi girişimim olmamıştı. Şimdi blog için birşeyler yazayım diye oturduğumda kendimi durduramıyorum :))herşeyden bahsetmek istiyor insan...
    Sanırım genetik :))

    Kendine iyi bak....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mine ablacım bende artık onuda yazsam bunuda yazsam demeye başladım ben bile bunu diyorum kendime şaşırdım :)

      Sil
  2. Kardeşim blog hayırlı olsun. Allah utandırmasın burada çok güzel paylaşımların olacağından şüphem yok.

    YanıtlaSil